BytyRENTeGO - Všeobecné podmínky

 

 

VŠEOBECNÉ PODMÍNKY RENTEGO, S.R.O.

page1image960

OSNOVA:

  1. REZERVACE, SMLOUVY, PLATEBNÍ PODMÍNKY A KAUCE

  2. SLUŽBY A TARIFY

  3. PŘÍJEZD

  4. POBYT

  5. ODJEZD, PRODLOUŽENÍ NEBO ZKRÁCENÍ POBYTU

  6. ZRUŠENÍ NEBO ZMĚNA REZERVACE

  7. VÝMĚNA BYTU V PŘÍPADĚ NEPŘEDVÍDATELNÉ UDÁLOSTI

  8. ZÁSADY OCHRANY OSOBNÍCH ÚDAJŮ

  9. RŮZNÉ

  10. SOUVISEJÍCÍ ZÁKONY

     

     

1. REZERVACE, SMLOUVY, PLATEBNÍ PODMÍNKY A KAUCE

Způsoby rezervace

Rezervaci můžete provést na našich webových stránkách www.rentego.com. Pokud provádíte rezervaci na kanále třetí strany (např. Airbnb či Booking.com či Flipkey aj.), zkontrolujte nejnovější verzi popisu objektu na našich webových stránkách.

Potvrzení rezervace e-mailem

Po dokončení rezervace obdržíte během 48 hodin potvrzení e-mailem. Potvrzení obsahuje pokyny k platbě a podrobný návod, jak se dostat do bytu (včetně el. kódu ke dveřím). Pokud neobdržíte potvrzení do 72 hodin, kontaktujte nás telefonicky nebo e-mailem.

PLATBA

Způsoby platby

1. Platba kreditní kartou: doporučeno - nejjednodušší, rychlá a levná. Pokud chcete platit kartou, zadejte podrobnosti na naší zabezpečené stránce a do poznámek napište, o jakou rezervaci se jedná.

2. Platba bankovním převodem: Pokud si přejete platit bankovním převodem, kontaktujte nás pro více informací. Upozorňujeme, že bankovní poplatky hradí klient.

page1image13480

3. Platba šekem: Šek se k nám dostanete v souladu se splátkovým kalendářem. Prosíme, pošlete Váš šek na RENTeGO s.r.o., Palackého 15, 110 00 Praha 1, Česká republika

Termíny platby

U rezervací více než 29 dnů před příjezdem je požadována záloha ve výši 20 % z celkové částky. Ta je splatná do 5 dnů od provedení rezervace. Zůstatek je splatný nejpozději 29 dní před příjezdem.

U rezervací provedených méně než 29 dnů před příjezdem je celková částka splatná do 5 dnů od provedení rezervace. Pokud neobdržíme platbu včas, vyhrazujeme si právo na zrušení rezervace.

Potvrzení platby

Jakmile Vaši platbu obdržíme, zašleme Vám potvrzení prostřednictvím e-mailu. Je-li pro vstup do budovy zapotřebí klíč, bude zaslán na Vaši adresu a to přibližně jeden měsíc před příjezdem. V případě, že byla rezervace provedena na poslední chvíli, bude sjednána schůzka spojená s Vaším příjezdem, na které Vám bude klíč předán (v tomto případě nás, prosím, kontaktujte na team@rentego.com nebo volejte na telefonní číslo +420 2 24 32 37 36.

Kauce

Zavazujete se ke složení kauce ve výši 200 eur (není-li v popisu bytu uvedeno jinak). Pokud není kauce řádně zaplacena, může Vám být odepřen vstup do bytu.

Způsoby složení kauce

1. Platba kreditní kartou: doporučeno - nejjednodušší, rychlá a levná. Vaše karta slouží pouze jako záruka a nebude z ní odečtena žádná částka, pokud nedojde k poškození bytu.

2. Platba bankovním převodem: Pokud si přejete platit bankovním převodem, kontaktujte nás pro více informací. Kauce Vám bude případně vrácena do 14 dnů po odjezdu. Je lepší, abyste nám předem zaslali svá IBAN a SWIFT / BIC čísla (obě čísla).

3. Platba v hotovosti: Kauce může být poskytnuta při příjezdu v hotovosti. V tomto případě nás prosím kontaktujte za účelem sjednání schůzky.

4. Šeky: Kontroly nebudou proplaceny, pokud není škoda v bytě. Po odjezdu, budou kontroly vrácen na vaši adresu do 14 dnů.

Kopie dokladu: V některých případech může být požadována kopie Vašeho dokladu totožnosti.

 

2. SLUŽBY A TARIFY

Vybavení bytu

Apartmány jsou plně vybaveny, povlečení a ručníky jsou zahrnuty v ceně pronájmu, stejně tak i voda, elektřina, topení a úklid po odjezdu. Klienti jsou zavázáni pouze k mytí nádobí a vynesení odpadků před odjezdem (viz " 5. Odjezd").

Všechny apartmány mají Wi-Fi, takže pokud máte chytrý telefon nebo PC, neměli byste mít problém s voláním přes VoIP (Skype, WhatsApp).

Minimální délka pobytu

Minimální délka pobytu je stanovena na 3 noci, ale můžeme povolit výjimky, obzvláště pokud vaše rezervace ideálně navazuje na další rezervace.

Cenové změny: nemohou být uskutečněny po dokončení Vaší rezervace, pokud nenastanou nepředvídatelné změny v daňovém systému (DPH nebo místní poplatky).

Podpora

Pokud máte nějaké otázky, nebo potřebujete poradit s bytem, rádi Vám pomůžeme. Nastane- li potřeba podpory z důvodu nevhodného užívání bytu, vyhrazujeme si právo fakturovat vám náklady a práci související s poškozením. Stejně tak se Vám pokusíme pomoci v případě, že se vyskytnou problémy, které se nevztahují k bytu (kontaktovat lékařskou pomoc, svou ambasádu, policii, aj.). Není to však naší smluvní povinností a vyhrazujeme si právo vám fakturovat související práce a výdaje.

Informace o občanské vybavenosti v okolí bytu poskytovaných RENTeGO s.r.o. (MHD, obchody, restaurace atd.) jsou pouze orientační a nikoliv smluvní.

 

3. PŘÍJEZD

Ubytovací čas (Check-in)

Čas ubytování se může pro jednotlivé apartmány lišit, je však zaznamenán ve Vašem potvrzení rezervace a v potvrzení platby. Standardní ubytovací čas (check-in) je však stanoven na 16:30.

Pokud máte zájem o dřívější check-in nebo pozdější check-out, kontaktujte nás. Garantujeme předčasný check-in za cenu 60 % z jedné noci.

Pokud je k dispozici na dřívější check-in, budeme vás informovat, a to12 hodin před příjezdem. Současně Vám zašleme nový kód, který vám umožní vstup dříve a zdarma.

V každém případě je snadné nechat zavazadla v úschovně. Můžete využít naši soukromou úschovnu na adrese Újezd 5 - Praha, nebo některou z veřejných úschoven. Pro více informací viz http://www.rentego.com/luggage/.

Inventář

V bytě najdete podrobný soupis vybavení. Zavazujete se zkontrolovat jeho správnost (hlavní body jsou vyobrazeny na fotografii, aby bylo vše jednodušší a rychlejší). Pokud něco chybí, neodpovídá seznamu, nebo pokud chybí zmíněný soupis, zavazujete se, že nám to do 12 hodin sdělíte telefonicky nebo e-mailem na team@ rentego.com.

Reklamace: Stejné podmínky platí i v případě reklamací. Pokud nás neupozorníte stylem popsaným výše, vzdáváte se všech nároků.

Pokud nejste spokojeni s úklidem, zavolejte nám. Pošleme uklízečky, aby zjistily, co se pokazilo, a napravily situaci.

 

4. POBYT

Maximální počet osob

Zavazujete se bezpodmínečně dodržovat maximální počet osob uvedený v popisu bytu (uvedeno včetně vašich hostů).

Užívání bytu a hluk

Zavazujete se k péči o byt a k respektování sousedů, zejména pak respektování nočního klidu mezi 22:00 a 7:00. V opačném případě můžete nést následky v podobě pokuty 100 eur. Částka Vám bude odečtena ze zálohy v případě stížností sousedů dosvědčených policií.

Zvířata

Obecně platí, že nemáme problém s domácími mazlíčky. Kočky a psi jsou vítáni, pokud nebudou rušit sousedy. Je zakázáno vodit do bytu jiné druhy zvířat bez našeho písemného svolení.

Zákaz kouření

Kouření je zakázáno ve všech našich apartmánech. Je-li mezi Vámi kuřák, dejte nám vědět, a my Vám může doporučit byt s balkonem. V případě, že je byt po Vašem odjezdu cítit kouřem, budeme Vám účtována částka do výše 300 eur. Cigaretový kouř je velmi obtížné odstranit.

Pokud budete hýbat s nábytkem, musíte jej před odjezdem umístit na původní místo. Buďte však velmi opatrní, aby nedošlo k poškození podlahy.

Nerespektování podmínek výše

Pokud nebudete respektovat stanovené podmínky, vyhrazujeme si právo ukončit smlouvu. Budete zodpovědní za škody způsobené Vámi nebo Vašimi hosty. Totéž platí v případě, že byt není ve stavu k předání dalšímu nájemci. Částka odpovídající výši škody bude odečtena z Vaší kauce. V případě, že finanční prostředky složené na kauci nejsou dostatečné, zavazujete se doplatit zbylou částku na pokrytí škody. V případě škody se zavazujete oznámit situaci do 12 hodin telefonicky nebo e-mailem na team@rentego.com.

Ve všech případech se budeme snažit vyřešit problém společně s Vámi a to nejlepším možným způsobem pro obě strany. Je ve Vašem zájmu, abyste nám řekli o problému co nejdříve, abychom mohli připravit byt dalším nájemníkům. Včasným informováním se můžete vyhnout zpětným poplatkům.

Děláme maximum pro bezpečnost vašeho bytu. Nicméně vždy je riziko vloupání. Proto nenechávejte ve vašem bytě cenné věci. Ty si můžete případně uschovat v bezpečnostní schránce v naší kanceláři. Pokud je hodnota vašich věcí více než 500 eur, umístíme je do trezoru v bance. Tato služba je však zpoplatněna. Adresa naší kanceláře je RENTeGO s.r.o., Palackého 15, 110 00 Praha 1, Česká republika. Neneseme žádnou odpovědnost za osobní věci, které zůstaly v bytě.

 

5. ODJEZD, PRODLOUŽENÍ NEBO ZKRÁCENÍ POBYTU

Check-out čas

Čas check-out se může pro jednotlivé apartmány lišit, je však zaznamenán ve Vašem potvrzení rezervace a v potvrzení platby. Standardní check-out je však stanoven na 11:00. Pokud nevyklidíte a neopustíte byt v dohodnutém čase a datu, vyhrazujeme si právo fakturovat Vám noc navíc nebo pokutu až 200 eur. Pokud nejste k zastižení v bytě, vyhrazujeme si právo shromáždit Vaše věci a inventář a za přítomnosti třetí strany je uložit na bezpečném místě.

Garantujeme pozdní check-out za cenu 60 % z jedné noci.

Check-out: Pokud je apartmán k dispozici pro pozdní check-out, budeme vás informovat 1 až 2 dny před Vaším odjezdem a zašleme Vám nový kód, který vám umožní zůstat v bytě déle zdarma. V tomto případě nám prosím poskytněte kontakt, na kterém Vás můžeme zastihnout i během Vašeho pobytu v Praze.

V každém případě je snadné nechat zavazadla v úschovně. Můžete využít naši soukromou úschovnu na adrese Újezd 5 - Praha, nebo některou z veřejných úschoven. Pro více informací viz http://www.rentego.com/luggage/.

Prodloužení / zkrácení pobytu

Pokud chcete prodloužit svůj pobyt, kontaktujte nás co nejdříve.

Neposkytujeme žádnou náhradu, pokud opustíte byt dříve, než ve sjednaném termínu.

Před odchodem

Zavazujete se k mytí nádobí a vyprázdnění lednice. Dále pak k vynesení odpadu do popelnic budovy. Je nutné zavřít všechna okna, vypnout vodovodní baterie, vypnout varnou desku, zhasnout světla a zavřít za sebou dveře. Necháte-li nepořádek, pořídíme fotodokumentaci a bude vám účtován zvláštní poplatek za úklid ve výši až 150 eur. To je částečně proto, že v takových případech je velmi obtížné uvést byt včas do stavu k předání dalším klientům. Pokud tušíte, že bude třeba výraznější úklid, dejte nám to prosím vědět předem (ideálně 36 hodin před odjezdem). V těchto případech musíme totiž zajistit průběžný úklid během vašeho pobytu. Ten je fakturován pouhými 20 eury navíc.

Také se zavazujete vrátit všechny klíče od budovy. Podrobný návod lze nalézt v potvrzení rezervace. Chybějící klíče budou odečteny z Vaší kauce a to ve výši 50 eur za každou sadu klíčů.

 

6. ZRUŠENÍ NEBO ZMĚNA REZERVACE

Svou rezervaci můžete upravit bez dalších poplatků za předpokladu, že budete dodržovat následující postup:

Můžete změnit data svého pobytu a to do data 21 dnů před příjezdem. O toto žádejte telefonicky nebo e-mailem za poplatek 30 Eur plus rozdíl, pokud jsou v době úpravy ceny vyšší.

Můžete změnit volbu bytu a to do data 21 dnů před příjezdem. O toto žádejte telefonicky nebo e-mailem za poplatek 30 Eur. Pokud chcete větší byt, zaplatíte pouze rozdíl v ceně.

Zrušení rezervace

43 a více dnů před příjezdem Vám bude účtován poplatek 10 % z celkové částky za rezervaci.

Mezi 42. a 29. dnem před příjezdem Vám bude účtován poplatek 20 % z celkové částky za rezervaci.

Mezi 28. a 7. dnem před příjezdem Vám bude účtován poplatek 80 % z celkové částky za rezervaci.

Při zrušení 6 a méně dní před příjezdem Vám bude účtován poplatek 100 % z celkové částky za rezervaci.

Datum zrušení je den, kdy obdržíme vaši zprávu oznamující zrušení pobytu (při zasílání zrušení v neděli a ve svátek, je brán datum prvního následujícího pracovního dne). Pokud se nedostavíte, je to bráno de facto jako zrušení rezervace a bude Vám účtován poplatek 100 % z celkové částky za rezervaci a 100% poplatek za další služby spojené s pronájmem.

 

7. VÝMĚNA BYTU V PŘÍPADĚ NEPŘEDVÍDATELNÉ UDÁLOSTI

V případě nepředvídatelné události, která nám neumožňuje poskytnout Vám byt nebo Vám zabrání zůstat nadále v bytě, uděláme vše, co je v našich silách, abychom Vám nabídli podobný byt. Pokud Vám tento návrh nebude vyhovovat, vrátíme Vám částku, kterou jste za byt zaplatili.

 

8. ZÁSADY OCHRANY OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Při návštěvě naší webové stránky za účelem přístupu k informacím zůstávají Vaše údaje v anonymitě. Pokud žádáme nějaké informace, vysvětlíme Vám, jak budou použity pro konkrétní záležitosti. Bez vašeho svolení nebudeme poskytovat Vaše osobní údaje dalším osobám.

Vaše osobní údaje používáme ke zlepšování našich služeb, poskytování Vámi vyžadovaných služeb a k informování o dalších produktech nebo službách, které mohou být ve Vašem zájmu. Nechcete-li být zahrnuti do těchto nabídek, nebo pokud si přejete upravit jakékoli nepřesné údaje, zašlete nám e-mail na prague@rentego.com. Vaše osobní data chráníme jejich umístěním do našeho zabezpečeného databázového serveru.

Zajištění vašeho soukromí

Přijmeme příslušná opatření k ochraně vašeho soukromí. Kdykoli nám budete poskytovat citlivé informace, jako je například číslo platební karty, učiníme příslušné kroky k jejich maximální ochraně. Například číslo vaší platební karty bude šifrováno.

Přijímáme přiměřená bezpečnostní opatření na ochranu osobních údajů při jejich archivaci. Čísla platebních karet jsou používány pouze pro zpracování plateb a nebudou zachovány pro marketingové účely.

Vaše osobní údaje jsou použity pouze pro společnost RENTeGO, s.r.o. Ačkoliv někdy můžeme být nuceni poskytnout Vaše jméno a adresu třetí osobě, kterou RENTeGO s.r.o. používá za účelem poskytování konkrétní služby (například zákaznické podpory, nebo doručovací služby, pokud chcete něco poslat).

Naše webové stránky mohou obsahovat odkazy na stránky třetích stran. Vzhledem k tomu, že nekontrolujeme tyto stránky, doporučujeme, abyste si přečetli zásady ochrany osobních údajů těchto stránek třetích stran.

page8image16104

V zájmu zlepšení našich služeb mohou být některé hovory nahrávány.

Vaše osobní údaje také můžeme poskytnout, pokud to ukládá zákon, v reakci na některé požadavky ze strany státních orgánů nebo orgánů státní správy, a to v případě, že jsou tyto údaje relevantní.

Použití cookies

RENTeGO s. r.o. využívá technologii zvanou "cookies". Cookie je datový prvek, který webová stránka může poslat do vašeho prohlížeče a může ji uložit ve Vašem systému. Cookies nám umožňují zlepšit služby tím, že nám ukáží, jaké oblasti na našich webových stránkách jsou pro návštěvníky nejzajímavější. Pokud si nepřejete, aby nebyly používány soubory cookie, můžete si nastavit prohlížeč pro jejich zamítnutí. V tomto případě se seznamte s návodem pro konkrétní prohlížeč.

Změny v ochraně osobních údajů

Čas od času jsme nuceni změnit nebo aktualizovat naše zásady ochrany soukromí. Pokud dojde ke změně, bude stránka "Privacy Policy ˮ aktualizována. Zkontrolujte prosím tuto stránku, abyste zaznamenali případné změny.

Kontaktní informace webové stránky

Máte-li jakékoli dotazy týkající se prohlášení o ochraně osobních údajů a mechanismů stránky, kontaktujte nás na Prague@rentego.com

 

9. RŮZNÉ

Snažíme se o co nejreálnější představení bytu v podobě fotodokumentace a popisů. Nicméně, tyto obrázky jsou ilustrativní a drobné změny (například v nábytku) nejsou vyloučeny. Poskytnuté informace o náležitostech a hygienickým opatřeních poskytovaných na našich webových stránkách jsou pouze orientační.

Vaše velvyslanectví nebo konzulát vám může poskytnout zcela aktuální informace bez ohledu na Vaši národnost.

Případy vloupání a krádeží v bytech, není-li způsobeno vlastním selhání (např. není-li zavřené okno po Vašem odchodu) jsou zahrnuty do našeho firemního pojištění (pro náš majetek) nebo do Vašeho pojištění (pro Váš majetek).

Invalidní vozík a bezbariérový přístup

Pokud máte ve skupině osobu na invalidním vozíku nebo jinak tělesně postiženého, kontaktujte nás a my Vám rádi doporučíme partnerské ubytování splňující Vaše potřeby. Upozorňujeme, že naše apartmány se nehodí pro lidi s omezením. Většina z nich jsou v historických budovách v rozmezí od středověku do 19. století, takže jsou zde pouze malé nebo žádné výtahy.

Neneseme odpovědnost za:

Vaše chování a chování návštěvníků.
Nepředvídatelné a neodvratitelné události způsobené vyšší mocí
.

 

10. SOUVISEJÍCÍ ZÁKONY

Vztah mezi společností Rentego, s.r.o. a jejími zákazníky spadá do českého práva. V případě soudního sporu bude řešení probíhat u soudu Prahy 5. Nájemníky, kteří by nedodrželi stanovené podmínky, můžeme žalovat v místě jejich bydliště.

 

11. POKUD SE NĚCO POKAZÍ

Naším cílem je, abychom Vám zajistili co možná nejpříjemnější pobyt. Zde jsou příklady, jak řešíme některé situace:

Nefunkční Wi-Fi

Tento problém se s Vámi budeme snažit vyřešit po telefonu, případně pošleme technika. Upozorňujeme, že Vám může být fakturována práce technika, a to v případě, že je Wi-Fi na našem zařízení funkční a jedná se tedy o chybu konfigurace Vašeho zařízení.

Neteče teplá voda

Tento problém se pokusíme napravit, pokud se to nepodaří, přesuneme Vás do podobného bytu, bude-li k dispozici. Můžeme Vám také nabídnout voucher do blízkého fitness centra. V případě, že se oprava nezdaří a zároveň nebudete spokojeni s alternativním řešením, které nabízíme, vrátíme Vám částku za nevyužité dny Vašeho pobytu.

Nefunguje elektřina

V první řadě zkontrolujte technický manuál pro Váš byt. V 99% případů vše, co musíte udělat, je posunout pojistku nahoru. Pokud to nepomůže, pošleme Vám technika. Pokud se oprava nepodaří, přesuneme Vás do podobného bytu, bude-li k dispozici. V případě, že se oprava nezdaří a zároveň nebudete spokojeni s alternativním řešením, které nabízíme, vrátíme Vám částku za nevyužité dny Vašeho pobytu.

Nefunguje topení

V první řadě zkontrolujte technický manuál pro Váš byt a kontaktujte nás. Tento problém se s Vámi budeme snažit vyřešit po telefonu, případně pošleme technika. Pokud se oprava nepodaří, přesuneme Vás do podobného bytu, bude-li k dispozici. V případě, že se oprava nezdaří a zároveň nebudete spokojeni s alternativním řešením, které nabízíme, vrátíme Vám částku za nevyužité dny Vašeho pobytu.

Hluk od sousedů

Mezi 22:00 a 07:00 je stanoven právním řádem České republiky noční klid. Pokud ho někdo porušuje, dejte nám to vědět a my budeme příslušné viníky varovat, nebo pošleme tento problém vyřešit rovnou policii.

Hluk ze stavebních prací

Mezi 22:00 a 07:00 je stanoven právním řádem České republiky noční klid. Pokud ho někdo porušuje, dejte nám to vědět a my budeme příslušné viníky varovat, nebo pošleme tento problém vyřešit rovnou policii.
V případě mimořádné veřejné zakázky může stavitel získat zvláštní povolení (st
alo se to jednou za deset let). V tomto případě Vás přesuneme do podobného bytu. Pokud nebudete spokojeni s alternativním řešením, které nabízíme, vrátíme Vám částku za nevyužité dny Vašeho pobytu.

Opakovaný hluk stavebních prací během denních hodin

V tomto případě nás kontaktujte a my Vás přesuneme do podobného bytu, pokud bude kdispozici. Pokud nebudete spokojeni salternativním řešením, přijdeme posoudit rozsah obtěžování. V závislosti na posudku Vám můžeme vrátit částku za nevyužité dny Vašeho pobytu.

Plánované stavební práce v okolí

Pokud víme o plánované rekonstrukci v těsné blízkosti bytu, dáme vám vědět předem a navrhneme Vám zvýhodněnou cenu nebo jiný byt. Budete mít možnost odmítnout. Pokud budete písemně souhlasit se slevou a s ruchem vzniklým stavební prací, stává se to závazným bodem smlouvy.